Regulamin Forum
#1
REGULAMIN FORUM UKF & Up        (wersja beta)

Kontakt z Administracją Forum:  administracja@mikrofale.cafe

Zasady ogólne Korzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

Informujemy, że Forum używa mechanizmu cookies zapisującego niewielkie pliki na komputerze Internauty przeglądającego Forum.
Przeczytaj politykę cookies (znajduje się pod koniec tego regulaminu).


Informujemy, że wyraźnie dystansujemy się od wszystkich treści powiązanych stron/plików i niniejszym nie przyjmujemy tych treści jako własnych.


Zasady dobrego zachowania na Forum.

1. Dbaj o atmosferę na Forum. Nie tolerujemy chamstwa, łamania prawa oraz wszelkich zachowań nie na poziomie. Nie dyskutuj o polityce, religii oraz innych, równie kontrowersyjnych tematach. Trzymaj się tematu wątku. Bądź uprzejmy i przyjazny, a na Forum będziesz się czuł jak u siebie.

2. Pamiętaj, że to, co napiszesz, świadczy o Tobie i tylko Ty ponosisz odpowiedzialność za swoje słowa.

3. Zanim założysz nowy temat sprawdź, czy podobny już był poruszany.
Nie powielaj tematów.

4. Pisząc w wątku, nie pisz swoich postów jeden pod drugim, dopisuj kolejne zdania posługując się funkcją edycji.

5. Zakładając nowy temat nadaj mu zrozumiały tytuł, nazwy produktów podawaj prawidłowo, w jasny sposób określ problem. Pamiętaj, że źle podany tytuł lub nazwa może uniemożliwić lub utrudnić jego późniejsze odszukanie.

6. Używaj języka polskiego. Zanim wyślesz wiadomość sprawdź poprawność tekstu. Korzystaj z dostępnych narzędzi.

7. Pisz wiadomości w domyślnym kolorze i domyślną czcionką. Do wyróżnienia tekstu używaj pogrubienia. Kolor i wielkości czcionki to narzędzia zarezerwowane dla Administracji.

8. Do wiadomości możesz wstawić zdjęcie/obrazek podlinkowany z serwisu zewnętrznego, jeśli nie jesteś jego autorem podaj źródło i/lub autora.

9. Wszelka reklama sklepów, serwisów, usług itp. bez zgody Administracji jest zabroniona.

Zasady konta użytkownika.

10. Możesz mieć jedno konto. Identyfikatorem konta jest znak krótkofalarski (nadawczy lub nasłuchowy). Jeżel go nie posiadasz, ustal z administracją nick (kontakt na stronie głównej).
Możesz dołączyć emblemat konta (awatar) w postaci pliku graficznego. Awatar to mały obrazek widoczny przy każdej wypowiedzi użytkownika. Maksymalne wymiary awatara to 100x100 pikseli. Większy zostanie przeskjalowany. Maksymalny rozmiar awatara to 25 KB.
Wybierając nick i awatar pamiętaj, aby nie był podobny i aby nie kojarzył się z innym użytkownikiem. Awatar nie może być animowany. Wielkość awatara przy postach zostanie automatycznie przeskalowana do rozmiaru 55x55 pikseli.

11. Konta użytkowników, którzy nie napisali żadnego postu mogą być kasowane po upływie 150 dni od rejestracji. Chcących zachować status czytającego zachęcamy do napisania kilku słów o sobie w wątku powitalnym.

Konta, których licznik postów wskazuje wartość >= 1 są bezpieczne!


12. Możesz dołączyć podpis (stopkę, sygnaturkę) do swojego konta. W podpisie używaj czcionki o wielkości standardowej (jeśli tekstu jest mało) lub o wielkości 9pt (jeśli treści jest więcej). Nie wstawiaj pustych wierszy i nie umieszczaj obiektów innych niż tekstowe. Nie zmieniaj koloru czcionki (chyba, że na szary). Możesz podać odnośnik internetowy z zastrzeżeniem p. 9.

Zasady porządkowe.

13. Posty sprzeczne z regulaminem zostaną skasowane.


14. Nie komentuj działań Administracji Forum. Jeśli masz uwagi, napisz PW (wiadomość prywatną) do moderatora danego działu.


15. Treści uznane przez Administrację za niestosowne mogą zostać wyedytowane lub usunięte.


16. Administracja Forum ma głos rozstrzygający w sprawach spornych.


17. Nieprzestrzeganie Regulaminu Forum może doprowadzić do wystosowania ostrzeżenia użytkownikowi albo zawieszenia, zablokowania lub usunięcia konta użytkownika.

18. Polityka Cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka) – małe pliki tekstowe, które serwis internetowy wysyła do przeglądarki, a przeglądarka wysyła z powrotem przy następnych wejściach na witrynę. Korzystając ze strony forum zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies.

Dwa rodzaje plików Cookies:
- Ciasteczka sesyjne - pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania z serwisu
- Ciasteczka stałe - pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu kiedy je usuniesz.

Domyślne ustawienia przeglądarek internetowych zezwalają na przyjmowanie ciasteczek. Możesz zablokować ciasteczka – w tym celu skorzystaj z „podręcznika użytkownika” swojej przeglądarki i zmień jej ustawienia.

Uwaga: blokada ciasteczek może negatywnie wpłynąć lub uniemożliwić funkcjonowanie określonych mechanizmów lub obszarów serwisu.

19. Ostrzeżenia - system kar dla użytkowników

Czym są ostrzeżenia? Ostrzeżenia są formą kary dla użytkowników, którzy nie stosują się do ogólnie przyjętych zasad na forum. Najczęściej dotyczy to łamania regulaminu.
Kto może dawać i usuwać ostrzeżenia? Ostrzeżenia są wystawiane przez administrację forum. Taką możliwość mogą mieć również inne osoby odpowiedzialne za forum, np. moderatorzy.
Jak sprawdzić kto i dlaczego dał mi ostrzeżenie? Wystarczy wejść do widoku swojego profilu.
Czy jest możliwość reklamacji? Jeżeli uważasz, że niesłusznie dostałeś ostrzeżenie zawsze możesz spróbować się odwołać do administracji forum.

Adminn




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości